شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
کلام شهید شفیعی زاده-ابوطالب

شهید ابوطالب شفیعی زاده گرده کوهی
نام پدر: علی
تاریخ تولد: 12-4-1343 شمسی
محل تولد: البرز - کرج
تاریخ شهادت : 27-6-1360 شمسی
محل شهادت : بازی دراز
گلزارشهدا: چهارصددستگاه
البرز - کرج

بسمه تعالی

در حالی که پاکترین جوانان جان بر کف اسلام با عمال کفر جهانی به نمایندگی صدام آمریکایی در حال نبردند عده ای از مزدوران آنها را از داخل کشور برای تضعیف روحیه رزمندگان اسلام و شکاف در صف یک پارچه و واحد امت مسلمان ایران به تلاش افتاده اند تا شاید بدین وسیله شعله های فروزان انقلاب اسلامی را درجهان مهار نمایند، برای این کار هر روز بهانه ای ساز می کنند و در هر زمان زیر پوشش جدیدی انقلابیون راستین و نهادهای برخاسته از قلب انقلاب را مورد حمله تبلیغاتی قرار می دهند، یکی از بهانه هایی که اخیراْ دشمنان اسلام و ایران و عمال داخلی آنها و ستون پنجم فقرات دشمن به آن وسیله بعد از شکست و توطئه های پی در پی نهال تازه رسته جمهوری اسلامی مورد شدیدترین حملات قرارداده و می دهند نبودن آزادی مطلق و اعمال سانسور و خفقان در دستگاههای تبلیغاتی جمهوری اسلامی می باشد، ولی کور خوانده اید این همه موارد را مردم انقلابی ما آزموده اند و راهشان را انتخاب کرده اند و همچنان پر خروش و پر تلاش به راه خویش یعنی صراط مستقیم ادامه داده و می دهند و باید من به عنوان یک دانش آموز و شاید قریب به اتفاق اکثریت ملت هم این سخن را به آنان بگویند که اینک در مرحله حمله مستقیم نظامی دشمن هستند، از این رو می بایست هوشیارانه، دقیق مراقب انقلاب و خون شهیدان خود باشند.

آری وحدت همین وحدتی که بزرگترین و یکی از شاخه های بزرگ و تنومند درخت امپریالیسم را از بین برده و وحدت تمام ملت قهرمان ما در تاریخ تمامی انقلاب های جهان بی سابقه بود و همین امر مایه پیروزی سریع و قاطع آن شد، اما امروز یکی از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی و ستون پنجم دشمن و انقلابی نماها و مستضعف نماها و کارگرها نماها و مجاهد نماها و مجاهد خلق نماها این است که این وحدت را از بین ببرد. تبلیغات وسیع بر حول شخصیت پرستی ها از همین توطئه ها مایه می گیرد باید این وحدت را همچنان حفظ کرد.

سخنم با شما است ای دانش آموزان مسلمان کلاس و به شما بگویم که هیچ گاه فرد پرست نشوید و فقط حق پرست باشید زیرا که دست قدرت خدایی در میان جمع است (یدالله مع الجماعه) البته این وحدت به معنای تجمع گروهها و گروهکهای رنگارنگ و مختلف الجهت نیست بلکه وحدت انقلابی ما در وحدت اندیشه موحد و خدا گونه است و اساساْ منظورم از این وحدت طرد افکار باطل و اندیشه های التقاطی و غلط و اذهان منحرف است چرا که عامل مهم پیروزی اسلام خدشه وارد سازد، پس حالا بیاید از همین الآن تصمیم قاطع خود را بگیرد، عده ای از شما طرفدار و عده ای طرفدار نشوید ما مسلمانان نباید فرد پرست باشیم، ما خدا پرستیم و هر کس که بخواهد مکتب اسلام را خدشه دار کند ما او را طرد، محکوم و با آن مبارزه می کنیم و هر کسی که بخواهد راه اسلام را ادامه دهد و صراط مستقیم را بپیماند ما او را یاری می کنیم حالا می خواهد هر کس باشد، برای ما فرد ملاک نیست برای ما خط اهداف است پس بیاید ای دانش آموزان به خاطر خون هفتاد هزار شهید فرد پرستی را کنار بگذارید و از انتقادات بیجا به شخصیت ها بپرهیزید که این به نفع آمریکا و عوامل داخلیش می باشد، بیاید به رمز پیروزی مراجعت کنید و ببینید چه چیزی باعث پیروزی شما بر علیه طاغوت شد.

آری همیشه وحدت آری همیشه وحدت، ولی باز بگویم منظورم از وحدت این نیست که گروههای چپ چپ و گرههای منافق و التقاطی بیایند با ما یکی شوند نه هرگز چون بگفته امام بزرگوارمان خمینی بت شکن: مارکسیتها از پشت خنجر می زنند و ما هرگز با آنان نه تنها خواهان وحدت نیستیم بلکه هیچگاه با آنان در یک خط قرار نمی گیریم .

چون به گفته رهبر انقلاب :

خطر مارکسیتها از امپریالیست ها کمتر نیست والسلام .

منبع: پرونده فرهنگی شهدا،اداره اسناد انتشارات، هنری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات