شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
بعد از ۴سال البرز فرزند دیگری را به آغوش میکشد... خوش آمدی تازه از سفر برگشته...






حجت‌الاسلام مجید سلمانیان در سال 1367 متولد شدند. شهید سلمانیان، روحانی دوست داشتنی و زنده دلی بودند که سطح چهار حوزه علمیه را گذرانده و در دانشگاه و حوزه تدریس می کردند.
 بارزترین خصوصیات اخلاقی وی خوش رویی و شوخ طبعی بود ولی با وجود زنده دلی هرگز ذکر خدا، یاد قیامت و آمادگی برای زندگی واپسین از ذهن و لبان وی دور نمی شد.
 شهید سلمانیان فرزند دوم خانواده بودند. مادر آرزوی دیدن وی در لباس دامادی را داشت ولی شهید به خاطر اعتقاداتی که داشت به خانواده می گفت: امروز ارزشها و باورهای دینی و همینطور مرزها نیاز به دفاع همه جانبه دارد و ما باید برویم و مبارزه کنیم تا آنها نتوانند به خاک کشور ما تعدی کنند، فرق نمی کند که ما آنجا بجنگیم یا در مرز وطن خود، در واقع با همان دشمنی که مشترک است مبارزه می کنیم .
 آخرین حرف شهید، زمان وداع با خانواده این بود که طاقت داشته باشید، زمانی که من بروم و شهید بشوم، خداوند صبرش را هم خواهد داد، بعد آخرین جمله را در مورد وصیت نامه زدند و گفتند، این طوری که حواله است دیگر برنخواهم گشت.
این چهارمین باری بود که شهید مجید سلمانیان اعزام می شدند. دفاع از حرم اهل بیت برای شهید جایگاه ویژه ای داشت در همین راه نیز جان خود را نثار و به آرزوی دیرینه اش که شهادت در راه ائمه اطهار بود دست پیدا کرد.
روحانی "مجید سلمانیان" در اوایل اردیبهشت سال 95 از شهرستان فردیس (شهرک بعثت مشکین دشت) برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شد و در تاریخ 17 اردیبهشت ماه 95 در منطقه خان طومان حلب توسط تروریست ها تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل شد.
پیکر شهید در منطقه ای قرار دارد که امکان دسترسی به آن نیست و به همین خاطر هنوز پیکر مطهر شهید به آغوش خانواده برنگشته است.-رجعت پیکر:مهرماه 1399

🌷 فرازهایی از وصیتنامه شهید:

شهید سلمانیان پیش از عزیمت به سوریه فیلمی از خود به یادگار گذاشته است که وصیت نامه شفاهی شهید محسوب می شود. وی در این وصیت نامه شفاهی عنوان می کند:

اینطور که حواله است، بر نمی گردم.
به فضل خدا به زیارت بی بی زینب سلام الله علیها و حضرت رقیه سلام الله علیها می روم.
اگر می خواهید نذری کنید فقط گناه نکنید، مثلا نذر کنید یک روز گناه نمی کنم هدیه به آقا صاحب الزمان(عج) از طرف خودم. یعنی از طرف خودتان عملی را برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) انجام می دهید که یکی از مجربترین کارها برای آقا است. یا اگر می خواهید برای اموات کاری انجام دهید به نیابت از آنها برای تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) نذر کنید.
ان شاالله به حق امیرالمومنین(ع) موفق باشید، شفاعت وعده خداست و شهدا می توانند شفاعت کنند.
مامان و بابا غصه نخورند چرا که شهدا «عند ربهم یرزقون» هستند و زنده اند.
داریم آماده می شویم و یکی دو ساعت دیگر بعد نماز راهی هستیم. خدا به چه زیبایی حواله هایش را می دهد، خدا را شاکرم که ما را در این راه قرار داده، اوصیکم بتقوی‌الله


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات