شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
جهادگرشهیدحسینی -سید محمد

شهید جهادگر سید محمد حسینی نیز به قافله شهدا پیوست اگرچه سیدمحمد با فاصله 1400 سال از قافله عاشورائیان ، و با فاصله سه دهه از پایان جنگ دیر آمده بود اما این آمدن پاسخی بود به آنان که می پنداشتند که راه آسمان و شهادت بسته شده و دیگر جهاد به پایان رسیده ، او که نه عاشورا را دیده بود و نه جنگ تحمیلی را ، از راههای پر پیچ و خم ناآباد کوره آبادیها و روستاهای محروم زمینی به صف کراران عرصه جهاد پیوسته بود این بار از راه آسمان به شهدا پیوست . او  بهترین الگوی واقعی  جهادگران و شهید را خدمت به محرومین است.

 https://s18.picofile.com/file/8431069492/%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C.jpg

 او که در گرمای طاقت فرسای تابستان با پشت پازدن به آسایش و راحتی با عزم و اراده و همت حاج همت گونه،باکری و خرازی گونه اش فی سبیل الله و بدون هیچ چشمداشتی به صف جهاد پیوسته بود ، حالا با اسحله نه ، بلکه با دستان نرم و لطیف خود که شاید در عمر اندکش فرصت زمخت شدن را نیافته بود ، آمده بود که شاید بتواند اندکی از رنج و محرومیت کوخ نشینان را بکاهد.

 

  آری او پرورش یافته مکتب اهل بیت سلام الله علیهم و از نسل آنان بود که ندای پیر و مراد خود را بخوبی دریافته بود و فهمیده بود که بیشتر از این نمی شود منتظرخروجی جلسات و وعده های مسئولین بماند و تلکیف و چاره کار همان است که آقا و مولایش فرموده بود " آتش به اختیار" .

 https://s18.picofile.com/file/8431069950/%D8%B3%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C1.jpg

   شهید سیدمحمدحسینی  دانشجوی 22 ساله و برادر زاده سردارسرافراز سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) بود که به همراه سایر جهادگران گروه جهادی دانشجویی " طلوع حق"  برای آبرسانی به یکی از روستاهای محروم گیلانغرب به استان کرمانشاه رفته بود که بر اثر واژگونی اتومبیل حامل دانشجویان جهادگر به شهادت رسید . روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات