شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
شهید فلاحت-گنجعلی

شهید گنجعلی فلاحت
نام پدر: عباس
تاریخ تولد: 3-7-1307 شمسی

محل تولد: فارس - آباده 
تاریخ شهادت : 2-10-1360 شمسی
محل شهادت : بستان
عملیات : طریق القدس
نام گلزار:چهارصددستگاه
 شهر:البرز - کرج

فرزند «عباس  و سیمین گل» در سوم مهر ماه 1307، در «سیمکان آباده » چشم به جهان گشود. وی در حد خواندن و نوشتن سواد داشت و برای امرار معاش در کارخانه «جهان چیت»  بسیار در راه اسلام و انقلاب به عنوان بسیجی مبارز و جانباخته چه در جبهه و چه در تغییر و تحولات رژِیم مجاهدت کرد.
سرانجام در تاریخ دوم دی ماه 1360، در حالیکه فرزندش « نجاتعلی » هم در همان جبهه به شهادت رسید، به درجه رفیع شهادت نایل آمد و پیکر مطهر شهید در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج در کنار دو فرزند شهید خود آرمیده است.

 شهید گرامی «گنجعلى فلاحت» در وصیت نامه خود چنین می نگارد:

حال که مرگ حتمى است شهادت را برمى گزینم.

« ولا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون »

مپندارید کسانیکه در راه خدا کشته می شوند مرده اند ، آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزى مى خورند .

منت خداى را عز وجل که طاعتش موجب قربت است و به شکراندرش مزید نعمت . هر نفس که فرو می رود ممد حیات است و چون بر مى آید مفرح ذات . پس در هر نفس دو نعمت موجود است  و برهر نعمت شکرى واجب . در حدیث قدسى از اصول کافى می فرماید :

هر کس که مرا طلب کند مى یابد و هرکه مرا یابد مى شناسد  و هرکه مرا شناخت دوستم می دارد و هرکه مرا دوست داشت به من عشق می ورزد . هرکه به من عشق ورزید من به او عشق می ورزم . هرکس که من به او عشق ورزیدم او را مى کشم ، هرکس را که من بکشم خونبهایش بر من واجب است ، هرکس که خونبهایش بر من واجب است پس خونبهایش من هستم .

حال من راهم را انتخاب کرده ام حالا که مرگ حتمى است شهادت را برمی گزینم که عزت و شرف آدمى در گرو همین جنگهاست و جنگ براى رضاى خدا است که خداوند حکومت مستضعفان جهان را در قرآن وعده داده است .

اى امام ، اى رهبر کبیر انقلاب که قلب تمام مستضعفان جهان به امید تو مى تپد ؛ بدان که این پیر که امید است بنده خداوند به معناى کامل باشد تا آخرین قطره خون خود از خاک جمهورى اسلامى که حکومت الله است حراست می کند و پیامم به ملت قهرمان و شهید پرور این است که تا آخرین قطره خون خود دست از حمایت و پشتیبانى روحانیت برندارید و به نداى قرآن و پیام پیامبر گونه رهبرش گوش فرا داده و حافظ خون شهدا باشید و همواره در نظر داشته باشید که منافقان و یاوه گویان فریب خورده دشمن قرآن و اسلام  و ملت مستضعف هستند در نابودى آنها بکوشید .

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

گنجعلى فلاحت - آذر 1360


http://s8.picofile.com/file/8366744234/%D9%81%D9%84%D8%A7%D8%AD%D8%AA_%DA%AF%D9%86%D8%AC%D8%B9%D9%84%DB%8C.jpg

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات