شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
شهید حسینی-سید عین الله

شهید سیدعین الله حسینی
نام پدر: سیداحمد
تاریخ تولد: 1-1-1339 شمسی
محل تولد: یزد
تاریخ شهادت : 14-6-1362 شمسی
محل شهادت : قلاویزان

عملیات والفجر3

گلزار شهدا: چهارصددستگاه
البرز - کرج


سال 1339، در شهرستان یزد به دنیا آمد. پدرش سیداحمد، فروشنده ظروف پلاستیکی بود و مادرش سلطنت نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان سرباز ژاندارمری در جبهه حضور یافت. شانزدهم شهریور 1362، با سمت نیروی واحد تدارکات در قلاویزان توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای چهارصددستگاه شهرستان کرج قرار دارد.
















































«شهید گرانقدر در وصیت نامه اش چنین می نگارد»:

« بسم الله الرحمن الرحیم »

رب‌الشهداء والصدیقین

( جوانها داوطلبانه به جبهه ها بروند و کار جنگ را تمام کنند.) امام خمینى(ره)

عطر لاله هاى برخاسته ازخون شهیدانمان ما را برانگیخت تا تفنگها را برداریم و به‌جنگ آمریکا جنایتکاربرویم. تا گلوله هایمان را پراز فتح و پیروزى کنیم و به امت عزیر و فداکار هدیه بدهیم. مى‌رویم تا ابرجنایتکاران را به زانو درآوریم و اگر در این راه شهید شدیم امت به ما افتخار خواهند کرد، زیرا که شهیدشاهد است و زنده از این رو داوطلبانه به جبهه مى رویم تادینم را به اسلام عزیز ادا کنم.

مى‌روم تا به نداى رهبر عالیقدر انقلاب اسلامیمان پاسخ آرى گویم. مى‌روم تا به یارى حق پیروزى را به ارمغان‌آورم .مى روم تا اگر شهید شدم حسین فاطمه(س) را ببینم و عشقم را به اوابراز دارم و مى‌روم تا دربهشت، بهشتى عزیزرا ملاقات کنم زیرا بهشتى هم مثل حسین مظلوم بود، مظلوم تاریخ ما بهشتى بود.

از پدر و مادر مى خواهم ازاینکه من به پیش معبود خـود رفته ام، صبر پیشه کنم.

در همه حال خداى را درنظر بگیرید چون ما در همه حال در امتحان خداوند هسـتیم، از ایـنکه من شهید شده ام ناراحـت نباشید، بلکه افتخار کنید که از خانواده ما هم شهیدى به درگاه خدا هدیه کرده اند.

ازکلیه‌ خواهران و برادرانم می خواهم تا نگذارند سلاحم برزمین بماند و از امام عزیز مى خواهم در نیمه هاى شب هنگامیکه نماز شب مى خوانند و با خداى راز و نـیاز مى‌کند براى ما دعا کند و ما هم از خداى خود مى خواهیم که همواره امام را برایمان نگهدارد و از صمـیم دل از او  خـواهیم خواست که : خدایا خدایا تا انقلاب مهدى (عج) خمینى را نگهدار .

در پایان از همه کسانیکه مرا مى شناسند تقاضا دارم که حقیر را حلال کنند.

والسلام



منبع: پرونده فرهنگی شهدا،اداره اسناد انتشارات، هنری


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات