شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
شهید آقائی-ابراهیم

شهید ابراهیم آقایی

نام پدر: شوذب

تاریخ تولد: 3-1-1336 شمسی

محل تولد: مرکزی - ساوه

تاریخ شهادت : 29-11-1366 شمسی

محل شهادت : ماووت

گلزار شهدا: چهارصددستگاه

البرز - کرج

نوید شاهد البرز؛ شهید « ابراهیم آقایی» که نام پدرش «شوذب» است در سال 1336، در در ساوه چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا پایان ابتدایی ادامه داد و به عنوان کارگر کارخانه برای امرار معاش خانواده تلاش می کرد. وی در حالیکه صاحب سه فرزند بود در دوران جنگ تحمیلی برای دفاع از سرزمین خود به مناطق جنگی رفت و بعد از نبردهای بی امان  رشادت های فراوان در بیست و نهم دی ماه 1366، در ماووت به شهادت رسید. تربت پاکش در گلزار شهدای چهارصد دستگاه نمادی از ایثار و استقامت در راه وطن است.


نامه و دستخط به یادگار مانده از شهید«ابراهیم آقایی» :

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

بخدمت همسر گرامیم سلام عرض می‌کنم پس از سلام سلامتی شما را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم و امیدوارم که در زندگی خود خوش و خرم بوده اگر از احوالات اینجانب را خواسته باشید الحمدالله صحیح و سالم ملالی دربین نیست و بجز دوری دیدارها آن هم امید است به زودی زود دیدارها تازه گردد.

انشاءالله باری به خدمت بچه‌های عزیزم مجیدجان و حمیدجان و حمیده‌جان و سعید جان از راه صدها کیلومتر راه دور دیده بوسی دارم باری بخدمت برادر عزیزم سلام عرض می‌کنم بخدمت‌ زن داداش‌ جهان خانم سلام می رسانم بخدمت برادرزاده‌های عزیزم یک به یک از راه دور دیده بوسی دارم و به خدمت برادرعزیزم حسین جان! با اهل خانه سلام عرض می کنم و به خدمت برادرعزیزم قربانعلی جان با اهل خانه سلام گرم دارم و بخدمت برادرعزیزم آقای ابوالفضل جان! بامعصومه خانم سلام دارم و بخدمت عموهای عزیزم همه یک به یک سلام دارم و به خدمت فرزند ... با اهل خانه سلام دارم و بخدمت معصومه خانم با بچه ها یک به یک سلام دارم و بخدمت عموی عزیزم دیدارعلی نجاتی بااهل خانه سلام دارم و بخدمت تمام دوستان و فامیلان سلام مرا برسانید باری همسر عزیزم من آن روز تلفن زدم شما خانه تشریف نداشتید.

همسر عزیزم ما به ماووت رفتیم در خاک عراق مشغول هستم ازطرف من ناراحت نباشید. جای ماخیلی خوب است شاید نامه دیر یازود بدست شما برسد. مبادا ناراحت بشوید هرچه که خدا بخواهد آن درست است همسر عزیزم اینجا صدای توپخانه شب و روز کار می‌کند ولی الحمداله هیچ خطری برای مانیست. باری همسر خوبم من ناراحت نشوید.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات
پربیننده ترین مطالب