شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
شهید وزیری-مالک

شهید مالک وزیری ستا
نام پدر: محمدعلی
تاریخ تولد: 1-6-1346 شمسی
تاریخ شهادت : 21-7-1366 شمسی
محل شهادت : نفت شهر
گلزارشهدا : امامزاده طاهر
البرز - کرج

شهید مالک وزیری در تاریخ یکم شهریور 1346 در شهرستان همدان بدنیا آمد و در روز بیست و یکم مهرماه سال 66 در محل سومار در اثر اصابت ترکش و شیمیایی به شهادت رسید.

      

وصیت نامه شهید: با سلام بر پیشگاه آنکس که بار گاه خویش قبله عاشقان و کعبه عارفان است سلام بر حسین و بر اولاد حسین و اصحاب حسین با سلام بر خاتم اوصیا و اولیا قائم آل رسول ولی الله اعظم اروحنا و روحی المقدمه الفدا و نایب او و روح اله و سلام بر ارواح مطهر جمیع شهدا و با سلام بر زیبایی لحظه به خون خفتن در ره دوست...

بار خدایا که همه هستی از وجود توست، تو را حمد می کنم که سعادت بسیجی بودن را عطایمان کردی که امام عزیزمان را هادیمان قرار دادی، خدایا تو خود شاهد باش که جز برای رضای تو قدم بر خاک عطرآگین جبهه ها نگذاشتم.

ای مردم ای امت اکنون زمان جهاد و اطاعت از امام است شما را قسم می دهم که به امام امت وفادار بمانید امام را تنها نگذارید، مساجد و جبهه ها را خالی نکنید، ای عزیزان تا کربلای حسینی راهی نمانده ما که موفق به زیارتش نشدیم انشالله شما راهگشای مرقدش باشید و در آنجا یادی هم از ما بکنید

 

اگر قرار باشد وصیتی بکنم آن این است که از شما تقاضا دارم مرا حلال کنید و آنچه حق بر گردنم دارید حلال کنید، انشالله خداوند در آخرت اجرتان دهد و اگر حقی بر گردن کسی دارم راضی هستم و حلال می کنم.

سلام بر پدر و مادر عزیزم

درود خدا و ملائک خدا و رسول خدا بر شما که برای رضای خدا از عزیزانتان چشم پوشیدید، از تو ای پدرم ای پدر عزیزم تقاضا دارم چون ایوب صابر باشی و از تو ای مادر تقاضا دارم زینب وار در برابر تمام مصائب بایستی و قد خم نکنی و از رفتن من ناراحت نباشی که رفتن من ناراحت نباشی که رفتن من ناراحت نباشی که رفتن حق است، مرا حلال کنید هر چند که فرزند خوبی برای شما نبودم و شما ای برادران و خواهرانم سر مشق شما خواهرانم زینب است، صبر کنید که خدا با صابران است شما برادران نیز صبر پیشه کنید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات