شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
شهید رمضانپور-امیرعباس

شهیدامیرعباس رمضان پور
نام پدر: علی اکبر
تاریخ تولد: 16-1-1349 شمسی
محل تولد: تهران - شمیرانات
تاریخ شهادت : 23-10-1365 شمسی
محل شهادت :شلمچه

عملیات:کربلای5

گلزار شهدا: چهارصددستگاه
البرز - کرج


شهید گرانقدر «عباس رمضان پور » با نام مستعار « امیر» در شانزدهمین روز از بهار 1349،در شمیرانات تهران چشم به دنیا گشود. نام پدر او «علی اکبر» و مادرش«بلقیس» بود. در حالیکه محصل بود پا به عرصه دفاع مقدس نهاد و بعد از مجاهدت های فراوان دلاور مردانه در مقابل دشمن بعثی ایستاد و در تاریخ بیست و سوم دیماه 1365، بر اثر اصابت ترکش به ناحیه گردن به خاک افتاد اما خاک کشورش را به دشمن نداد و به درجه اعلی شهادت نایل آمد. تربت پاک شهید در گلزار شهدای چهارصد دستگاه میعادگاه عارفان و عاشقان دلسوخته می باشد.
نامه های به یادگار مانده از شهید مذکور در ادامه مطلب می آید:
1-بادرود و سلام به پیشگاه صاحب الزمان و بادرود و سلام به نایب برحقش امام خمینی(ره) و بادرود و سلام به تمام رزمندگان که درجبهة حق علیه باطل می جنگند. بادرود و سلام به تمام خانواده های شهدا که با صبرخود مشت محکمی به آمریکای جنایتکار می زنند.
با سلام به پدر و مادر عزیزم امیدوارم که حالتان خوب باشد و بتوانید زیرسایه آقا امام زمان و به رهبری امام بزرگوارمان و رهبر کبیرمان امام خمینی به این مملکت و به این مردم کمک کنید و نگذارید که این مردم ازشما ناراضی شوند و کاری از شما نبینند که ازاین انقلاب برگردند.
خلاصه ازاین حرفها گذشته حالتان خوب است امیدوارم که هرچه زودتر نامه تان به دستم برسد و از سلامتیتان باخبر شوم اگراز حال این حقیر خواسته باشید، خوب وسلامت هستم و هیچ غمی نیست به جز دوری شما که امیدوارم که چهل و پنج روز دیگر تازه گردد. امیدوارم که ازاین مطلب ناراحت نشوید. جایم خوب است اگراز حال علی هم خواسته باشید خوب و سلامت است و در پادگان از آسمانها حراست می کنند. تمام بچه ها خوب هستند. ازطرف من به آقا صالح و مریم خانم و مرضیه سلام برسانید. «انا فتحنا لک فتحا مبینا»
خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی رانگهدار .
نه شرقی نه غربی جواب نامه برقی.

2-با درود و سلام به پیشگاه آقا امام زمان و با درود به سالار شهیدان حسین بن علی که با ایثارش به تمام مردم دنیا درس آزادگی آموخت و با درود وسلام به تمامی رزمندگان که در جبهه های حق علیه باطل می جنگند و روز به روز حماسه های تازه ای می آفرینند و با درود و سلام به تمام خانواده های شهدا و اسرا و مفقودین و جانبازان .
خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض می کنم امیدوارم که حالتان خوب باشد و به امید خدا در تمام زندگانیتان موفق باشید و بتوانید به این مردم کمک کنید اگر از حال این حقیر خواسته باشید به لطف خداوند متعال خوب هستم وبه دعا گوئی امام وشما خانواده خوبم مشغول هستم.
نامه اتان که به دستم رسید. خوشحال شدم مخصوصا وقتی که نامه ای با خط مامان به دستم رسید نمی دانستم چه کار بکنم و خیلی خوشحال شدم که شما به یاد من هستید. راستی مامان وقتی نمازت تمام شد برای من کمی دعا کن. بیشتر از همه برای ظهور آقا امام زمان و بعد به جان امام دعا کنید. اصلا برای من دعا نکنید چون ما همچنین سعادتی نداریم چون به قول معروف گفتنی بادمجان بم آفت ندارد. خیلی ببخشید که دیر نامه نوشتم خیلی ببخشید که سرتان را درد آوردم.
بچه کوچک شما عباس رمضانپور  چهارم تیر ماه 1365  


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات