شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
کلام شهید ترکیان-غلامرضا

شهید غلام رضا ترکیان
نام پدر: علی

تاریخ تولد: 20-6-1342 شمسی
محل تولد: قزوین
تاریخ شهادت : 19-9-1364 شمسی
محل شهادت : مهران
گلزارشهدا: چهارصددستگاه

البرز - کرج


بخش هایی از یاداشت شهید

بعضی مشغول تمیز کردن اسلحه های خودشان و بعضی مشغول دعای توسل هستند و من هم از این فرصت پیش آمده را غنیمت دانستم و مشغول نوشتن شدم راستی وقتی که خبر حمله را بما دادند نمی دانید که چقدر خوشحال شده بودیم از سرو کول همدیگر بالا می رفتیم..

مسئول گردان را دیدم که مجروح شده بود گفت بیا بریم عقب، من را موج گرفته بود خیلی به شدت که دیگر قدمهایم حس حرکت نداشت در حدود 30 کیلو متر به عقب رفتیم پیاده و بعد با خبر شدیم که مسئول گروهان شهید شده و از یک گروه 10 نفر زنده مانده بودند و از قرار معلوم دوباره بنا است که امشب یعنی یک شب بعد از عملیات دوباره عملیات کنیم و هنوز معلوم نیست و شاید که بروم و دیدید روی کاغذ سفید چیزی نوشته نشود ..


خدایا چه کنم هر وقت جانم در خطر باشد بیشتر یاد تو هستم تا روزی که روزهای عادی را می گذرانم ، خدایا اگر من بنده توام خدایا تو خوبم کن و همیشه به یادم بیاور خدایا دوست دارم خوب باشم، ولی آخر شب وقتی تسویه حساب میکنم باز می بینم سخت معصیت کارم، خدا اگر تو مرا نبخشی بسیار گناه کارم و محتاجم خدایا ، دل سنگم ولی دوست ندارم آزار به کسی برسانم ولی باز میبینم که مردم آزاری کرده ام، خدایا در حق خود قانع ام ولی باز از حق خود تجاوز میکنم سعی دارم خدا با تو عهدی می بندم که دیگر هیچ کاری بدون رضای تو انجام ندهم ولی همینقدر از تو سپاسگذارم که کارهای نیک  فقط بخاطر تو انجام میدهم ،خدا در جبهه نتوانستم خود را بسازم ای خدا تو مرا بساز.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات