شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

شهدا گنج های ماندگار

یادواره شهدای چهارصد دستگاه کرج

سلام خوش آمدید
کلام شهید مهدی حسین رودباری

https://s32.picofile.com/file/8478014884/%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86_%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C_2_.jpg

https://s32.picofile.com/file/8478014892/%D9%88%D8%B5%DB%8C%D8%AA_%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87_%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C_%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86_%D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%A8%D8%A7%D8%B1%DB%8C_1_.jpg


وصیت ‌نامه  

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

اینجانب مهدى حسین رودبارى وصیتنامه خود را حضور پدر و مادر و برادران گرامى ام مى نویسم من شهادت را از قبل از اینکه تصمیم بگیرم به جبهه بیایم پذیرفتم و دعا مى کردم که مرگم را در شهادتم قرار دهد ،من شهید شدم تا اسلام زنده بماند من آرزو مى کردم که به دست این بعثى ها کشته شوم چون آنها کفار هستند و بدست کفار چه بکشیم و چه کشته شویم پیروزیم .

 من  را در گلزار شهدا دفن کنید تا در کنار شهداى چهار صد دستگاه باشم و دوستانم هر چند وقت یکبار به من سر بزنند .

 در رابطه با خانواده صحبت مى کنم از پدر گرامى ام که زحمت کش خانواده است عاجزانه تقاضا دارم که وظایف الهى خود را انجام دهد و اوامر خدا را اجرا کند و مرا  هم حلال کند . 

از مادر هم این حقیر تقاضا مى کند که شیر خود را حلالم کرده و براى من زیاد گریه نکند که دشمنان اسلام خوشحال مى شوند .

 انشاء الله که خدا صبرى به شما عنایت کند که دیگر براى این حقیر کمتر غصه بخورید .

از اینکه بد خط نوشتم و تند تند مرا ببخشید که عجله داشتیم به خط برویم خداحافظ شما باشد

 و از همه تقاضاى بخشش دارم که مرا ببخشند .

و السلام.

 



۳۲بازدید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ارسال فیلم و عکس با کلیک روی 09213166281 ایتا

شهدا گنج های ماندگار

"گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست. رنج سی ساله امام سجّاد علیه الصّلاة والسّلام و رنج چندین ساله زینب کبری علیهاسلام از این قبیل است. رنج بردند تا توانستند این خون را نگه بدارند. بعد از آن هم همه ائمّه علیهم السّلام تا دوران غیبت، این رنج را متحمّل شدند. امروز، ما چنین وظیفه‌ای داریم. البته شرایط امروز، با آن روز متفاوت است. امروز بحمداللَّه حکومت حق - یعنی حکومت شهیدان - قائم است. پس، ما وظایفی داریم."

آخرین نظرات